Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Івасюк Любов Лук'янівна

Головний бухгалтер, начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності

Освіта

Економіка і підприємництво, облік і аудит "Інститут підприємництва та перспективних технологій Львівська політехніка"

Попередня діяльність

  • 2006-2008 бухгалтер приватного підприємства: Івасюк В.П с. Мишин
  • 2010-2015 бухгалтер: Управління освіти К.М.Р м. Коломия
  • 2015-2016 бухгалтер: ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 імені С. Лисенко м. Коломия
  • 2016-2017 бухгалтер: Управління освіти К.М.Р м. Коломия
  • 2017-2019 головний спеціаліст, економіст: фінансового управління Коломийської міської ради

Опис повноважень

  1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, визначає стратегію діяльності відділу, розподіляє обов'язки між працівниками, контролює їх роботу, а також стан трудової та виконавської дисципліни у відділі. Забезпечує дотримання працівниками відділу законодавства України з питань служби в органах місцевого самоврядування, запобігання корупції
  2. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організації ведення бухгалтерського обліку, господарсько-фінансової діяльності і контролює дотримання правил його ведення, відображення у документах достовірної, та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності
  3. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використання фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів, складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності, а також державної статистичної, зведеної та іншої звітності в порядку, встановленому законодавств
  4. Розробляє поточні плани асигнувань на утримання апарату ради, виконавчих підрозділів, підвідомчих установ. Бере участь у розробці кошторису видатків на утримання підвідомчих установ сільської ради. Забезпечує використання фінансових коштів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів
  5. Організовує, бере участь та контролює проведення інвентаризації активів та зобов'язань сільської ради, виконавчих підрозділів та підвідомчих установ
  6. Забезпечує організацію проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення і мобілізації бюджетних коштів та резервів для раціонального їх використання, запобігання втратам, координацію підвідомчих установ сільської ради в частині економії енергоресурсів
  7. Підвищує професійну кваліфікацію згідно з вимогами чинного законодавства та вживає відповідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників відділу
2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше