Кавацюк Галина Василівна
Начальник відділу загальної та організаційної роботи, комунікаційної політики, кадрового забезпечення та трудового архіву
Освіта
Облік і аудит "Тернопільська академія народного господарства"
Попередня діяльність
- Бухгалтер: ТзОВ "Техеко" 1996-2006р
- Касир: ЗАТ "ПроКредитБанк" 2006-2010р
- Менеджер по роботі із страховими агентами: ПАТ СК "Провідна" 2011-2014р
- Секретар: Нижньовербізької сільської ради 2015-2016р
Опис повноважень
- Здійснює керівництво діяльністю відділу, визначає стратегію діяльності відділу, розподіляє обов'язки між працівниками, контролює їх роботу, а також стан трудової та виконавської дисципліни у відділі. Забезпечує дотримання працівниками відділу законодавства України з питань служби в ОМС, трудового законодавства.
- Забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та служби в ОМС, а також виконання покладених на відділ завдань щодо ведення діловодства, архівної справи, обліку та бронювання військовозобов'язаних, докментаційно-технічного забезпечення діяльності керівництва с. р., оприлюднення на офіційному сайті с. р. інформації
- Розробляє зведену номенклатуру справ сільської ради, забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають передачі в архів. Організовує роботу поточного архіву сільської ради, забезпечує проведення експертизи наукової та практичної цінності документів
- Здійснює підготовку інформації для оприлюднення та відповіді на запити згідно Положення про доступ до публічної інформації у Нижньовербізькій сільські раді та її виконавчому комітеті. Контролює роботу над проєктами відповідей на запити органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій
- Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками відділу звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, засобів масової інформації, громадян з питань віднесених до компетенції відділу, а також підготовку проєктів відповідей
- Координує роботу з питань добору кадрів навчання працівників, підвищення їх кваліфікації, щорічного оцінювання, атестації, формування кадрового резерву апарату сільської ради. Здійснює контроль за підготовкою документів, щодо заохочення та нагородження працівників.
- Забезпечує здійснення онлайн трансляцій засідань сесій сільської ради, комунікації із громадськістю. Здійснює контроль за впровадженням Комунікаційної стратегії Нижньовербізької сільської ради