Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Кавацюк Галина Василівна

Начальник відділу загальної та організаційної роботи, комунікаційної політики, кадрового забезпечення та трудового архіву

Освіта

Облік і аудит "Тернопільська академія народного господарства"

Попередня діяльність

  • Бухгалтер: ТзОВ "Техеко" 1996-2006р
  • Касир: ЗАТ "ПроКредитБанк" 2006-2010р
  • Менеджер по роботі із страховими агентами: ПАТ СК "Провідна" 2011-2014р
  • Секретар: Нижньовербізької сільської ради 2015-2016р

Опис повноважень

  1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, визначає стратегію діяльності відділу, розподіляє обов'язки між працівниками, контролює їх роботу, а також стан трудової та виконавської дисципліни у відділі. Забезпечує дотримання працівниками відділу законодавства України з питань служби в ОМС, трудового законодавства.
  2. Забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та служби в ОМС, а також виконання покладених на відділ завдань щодо ведення діловодства, архівної справи, обліку та бронювання військовозобов'язаних, докментаційно-технічного забезпечення діяльності керівництва с. р., оприлюднення на офіційному сайті с. р. інформації
  3. Розробляє зведену номенклатуру справ сільської ради, забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають передачі в архів. Організовує роботу поточного архіву сільської ради, забезпечує проведення експертизи наукової та практичної цінності документів
  4. Здійснює підготовку інформації для оприлюднення та відповіді на запити згідно Положення про доступ до публічної інформації у Нижньовербізькій сільські раді та її виконавчому комітеті. Контролює роботу над проєктами відповідей на запити органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій
  5. Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками відділу звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, засобів масової інформації, громадян з питань віднесених до компетенції відділу, а також підготовку проєктів відповідей
  6. Координує роботу з питань добору кадрів навчання працівників, підвищення їх кваліфікації, щорічного оцінювання, атестації, формування кадрового резерву апарату сільської ради. Здійснює контроль за підготовкою документів, щодо заохочення та нагородження працівників.
  7. Забезпечує здійснення онлайн трансляцій засідань сесій сільської ради, комунікації із громадськістю. Здійснює контроль за впровадженням Комунікаційної стратегії Нижньовербізької сільської ради
2021 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше