Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Дроник Ольга Юріївна

Завідувач сектору соціальної роботи

Освіта

Соціальна робота "Буковинський державний фінансово-економічний університет"

Попередня діяльність

  • Фахівець: із соціальної роботи

Опис повноважень

  1. Здійснює керівництво діяльністю сектору, визначає стратегію діяльності сектору, розподіляє обов’язки, контролює роботу, а також стан трудової та виконавської дисципліни у секторі. Забезпечує дотримання працівниками сектору законодавства України з питань служби в органах місцевого самоврядування, запобігання корупції, трудового законодавства.
  2. Забезпечує виконання поставлених завдань щодо реалізації державної політики з питань сім’ї, жінок, дітей, охорони материнства і дитинства, у сфері соціального захисту населення, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог чинного законодавства, інших нормативних актів.
  3. Здійснює методичне керівництво соціальною роботою у сільській раді та виконавчих підрозділах, а також в підвідомчих установах, перевіряє стан соціальної роботи та подає пропозиції на розгляд сільському голові щодо її поліпшення, усунення недоліків, вживає заходів до впровадження новітніх форм і методів роботи у діяльності сектору.
  4. Сприяє діяльності молодіжних, дитячих та інших громадських об’єднань і організацій, залучає їх у встановленому порядку до розв’язання проблем дітей, жінок, сімей, що проживають на території. Розповсюджує інформаційні матеріали з питань пропагування сімейних форм виховання та соціального захисту населення.
  5. Бере участь у визначенні потреб особи/сім’ї, громади у соціальних послугах, підготовці та поданні пропозицій, в установленому порядку, щодо організації надання соціальних послуг; створенні установ, закладів та служб соціальної підтримки осіб/сімей у громаді.
  6. Здійснює підготовку документів для розгляду комісії з питань захисту прав дітей. Бере участь у роботі комісії з питань надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів сільського бюджету громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах та комісії з питань захисту прав дітей, підготовці та роботі сесій сільської ради.
  7. Забезпечує надання пільг особам з інвалідністю І та ІІ групи по зору та реабілітованим особам.
  8. Приймає заяви з необхідними документи про призначення та надання житлової субсидії, всіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики).
  9. Проводить консультування та інформування мешканців громади щодо надання усіх видів соціальних послуг та соціальних послуг адміністративного характеру (пільг, субсидій, компенсацій, виплат ).
  10. Веде облік надавачів та отримувачів соціальних послуг.
  11. Проводить моніторинг, оцінку якості послуг, оприлюднення результатів контроль за наданням соціальних послуг у громаді, установ соціального захисту.

Структурні підрозділи

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше