Дроник Ольга Юріївна
Завідувач сектору соціальної роботи
Освіта
Соціальна робота "Буковинський державний фінансово-економічний університет"
Попередня діяльність
- Фахівець: із соціальної роботи
Опис повноважень
- Здійснює керівництво діяльністю сектору, визначає стратегію діяльності сектору, розподіляє обов’язки, контролює роботу, а також стан трудової та виконавської дисципліни у секторі. Забезпечує дотримання працівниками сектору законодавства України з питань служби в органах місцевого самоврядування, запобігання корупції, трудового законодавства.
- Забезпечує виконання поставлених завдань щодо реалізації державної політики з питань сім’ї, жінок, дітей, охорони материнства і дитинства, у сфері соціального захисту населення, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог чинного законодавства, інших нормативних актів.
- Здійснює методичне керівництво соціальною роботою у сільській раді та виконавчих підрозділах, а також в підвідомчих установах, перевіряє стан соціальної роботи та подає пропозиції на розгляд сільському голові щодо її поліпшення, усунення недоліків, вживає заходів до впровадження новітніх форм і методів роботи у діяльності сектору.
- Сприяє діяльності молодіжних, дитячих та інших громадських об’єднань і організацій, залучає їх у встановленому порядку до розв’язання проблем дітей, жінок, сімей, що проживають на території. Розповсюджує інформаційні матеріали з питань пропагування сімейних форм виховання та соціального захисту населення.
- Бере участь у визначенні потреб особи/сім’ї, громади у соціальних послугах, підготовці та поданні пропозицій, в установленому порядку, щодо організації надання соціальних послуг; створенні установ, закладів та служб соціальної підтримки осіб/сімей у громаді.
- Здійснює підготовку документів для розгляду комісії з питань захисту прав дітей. Бере участь у роботі комісії з питань надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів сільського бюджету громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах та комісії з питань захисту прав дітей, підготовці та роботі сесій сільської ради.
- Забезпечує надання пільг особам з інвалідністю І та ІІ групи по зору та реабілітованим особам.
- Приймає заяви з необхідними документи про призначення та надання житлової субсидії, всіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики).
- Проводить консультування та інформування мешканців громади щодо надання усіх видів соціальних послуг та соціальних послуг адміністративного характеру (пільг, субсидій, компенсацій, виплат ).
- Веде облік надавачів та отримувачів соціальних послуг.
- Проводить моніторинг, оцінку якості послуг, оприлюднення результатів контроль за наданням соціальних послуг у громаді, установ соціального захисту.