Рознюк Надія Михайлівна
Начальник Центру надання адміністративних послуг Нижньовербізької сільської ради
Освіта
Економіка підприємства "Хмельницький Національний Університет"
Попередня діяльність
- Касир-бухгалтер Спілки селян: "Мишинська" 1995-2002рр.
- Інспектор по обліку військовозобов'язаних: і призовників Мишинської сільської ради 2002-2016рр.
- Адміністратор: центру надання адміністративних послуг Нижньовербізька сільська рада ОТГ 2017-2021рр.
Опис повноважень
- Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов'язки між працівниками, контролює їх роботу, а також стан трудової та виконавської дисципліни у відділі. Забезпечує дотримання працівниками відділу законодавства України з питань служби в органах місцевого самоврядування, запобігання корупції, трудового законодавства.
- Забезпечує ефективне виконання покладених на відділ завдань щодо реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг та контролює їх виконання. У межах визначених повноважень забезпечує роботу з матеріалами та документами, що надходять на виконання до відділу.
- Організовує діяльність відділу, у тому числі щодо Організовує діяльність відділу, у тому числі щодо адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи відділу. Організовує інформаційне забезпечення роботи відділу «Центру надання адміністративних послуг».
- Забезпечує взаємодію між суб'єктами надання адміністративних послуг, фізичними та юридичними особами в сфері надання адміністративних послуг.
- Забезпечує прозорість і відкритість надання адміністративних послуг, їх надання із дотриманням вимог законодавства.
- Здійснює контроль за дотриманням виконавцями – суб'єктами надання адміністративних послуг – інформаційних та технологічних карток надання адміністративних послуг.
- Підвищує професійну кваліфікацію згідно з вимогами чинного законодавства та вживає відповідних заходів щодо підвищенню кваліфікації працівників відділу.